משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299

מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד.
לתיאום יועץ במתנה התקשרו 6791* 

שקופית קודמת
שקופית הבאה
משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299
מגיעים עד לביתכם בעבודה עברית בלבד! לתיאום יועץ ללא עלות התקשרו 6791* 
שקופית קודמת
שקופית הבאה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רשתות כחול לבן
מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד. לתיאום יועץ במתנה התקשרו
מיקום המפעל

אזור תעשיה מבוא חורון לחצו לניווט דרך waze

מדיניות פרטיות

  1. הוראות כלליות

תנאי המכירה שלהלן (“תנאי השימוש”) חלים על מכירת מוצרים באמצעות אתר האינטרנט דינמיקה רשתות הכהנים בע”מ לתשומת לבך,  הזמנה של לקוח תיחשב להצעה, וקיבול ההצעה האמורה יבוצע בידי ספק (כהגדרתו להלן) המוסר את המוצרים. 

על מנת להיות כשירים לרכוש את המוצרים באתר האינטרנט, על הלקוחות: (א) להיות בגיל 18 שנים לפחות, או, אם הם קטינים, להיות מוסמכים כיאות בידי נציגם החוקי; (ב) להיות צרכנים, דהיינו, כאנשים בשר ודם הפועלים למטרות שאינן נוגעות למסחר, לעסק, למלאכה ולעיסוק שלהם; (ג) להירשם באתר האינטרנט; (ד) להיות בעלי כתובת דוא”ל; ו- (ה) להחזיק בכרטיס חיוב תקף של אחד ממנפיקי כרטיסי החיוב הנזכרים באתר זה.

חוזה זה נערך בשפה העברית, כתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים ויחול עליו החוק הישראלי.

נא עיין בתנאי השימוש והמכירה בתשומת לב בטרם ביצוע כל רכישה. המשך שימוש על ידיך באתר זה ייחשב להסכמה לתנאי מכירה אלה. אם אינך מסכים להוראה כלשהי מהוראות החוזה, אנא צאימהאתר. דינמיקה רשתות שומרת על כל הזכויות לתקן, להתאים, להחליף ו/או לשנות את תכני אתר אינטרנט זה בכל עת, וכל תיקון, התאמה, החלפה ו/או שינוי כאמור יהיו שרירים ותקפים בתאריך פרסומם באתר זה.

ניתן לבצע הזמנות באתר בכל עת. שירות ומשלוח ניתנים בשעות העסקים הרגילות.

השימוש באתר זה ובתכניו הוא על בסיס “כמות שהוא” (As Is). איננו מבטיחים שכל התכנים מעודכנים בכל עת. דבר מהאמור באתר לא ייחשב להמלצה לשימוש בכל מוצר.

אנו עשויים להפסיק את הפעילות באתר זה בכל עת, ללא הודעה מוקדמת.

  1. זיהוי הספק

דינמיקה רשתות הכהנים בע”מ, רחוב התעשיה,  מבוא חורון ת.ד 28  מיקוד 9976500

  1. מוצרים

א. . מידע על אודות מוצרים זמין באתר האינטרנט. 

ב.  אנו נוקטים זהירות סבירה על מנת לוודא שכל הפרטים, התיאורים, ותמונות המוצרים המופיעים באתר האינטרנט נכונים במועד שבו המידע הרלוונטי הוזן למערכת; אולם, בכפוף לחוק החל, איננו מתחייבים לכך שפרטים, תיאורים, ותמונות כאמור של מוצרים הם מדויקים, מלאים, מהימנים, עדכניים או חפים משגיאות.

ג. המוצרים המתוארים באתר האינטרנט, וכל דוגמיות שלהם שאנו עשויים לספק ללקוח, מיועדים לשימוש אישי בלבד. לקוחות אינם רשאים למכור או למכור שנית כל מוצר ממוצרים אלה, או דוגמיות שלו. אנו שומרים על הזכות, עם מתן או ללא מתן הודעה, לבטל או להפחית כמות של כל מוצרים או דוגמיות שיסופקו ללקוח, אשר לשיקול דעתנו הבלעדי, עלולה להביא להפרה של תנאים והתניות אלה.

ד. איננו מתחייבים למגוון מוצרים מכל מין או סוג. איננו מתחייבים לכך שכל המוצרים המפורסמים באתר זה קיימים בפועל במלאי בכל עת. אנו רשאים לגוון את המוצרים שבנמצא לפי שיקול דעתנו הבלעדי. מוצרים מוצגים באתר למטרות המחשה בלבד.

  1. כל המוצרים, המחירים ותנאי המשלוח נתונים לשינוי בידינו לפי שיקול דעתנו.
  2. מחירים

א. כל המחירים המצוינים עבור מוצרים הזמינים באמצעות אתר האינטרנט כוללים מע”מ בשיעורים הנוכחיים, ונקובים בשקלים ישראליים חדשים (ש”ח). דמי משלוח ייווספו למחיר המוצרים ומצוינים בנפרד (ללא מע”מ)

ב. אנו מוודאים באופן קבוע שכל המחירים המוצגים באתר נכונים, אולם, איננו יכולים לערוב להיעדרן של שגיאות. במקרה שמתגלה שגיאה ברורה בתמחור מוצר, נציע ללקוח את האפשרות לרכוש את המוצר במחיר הנכון, או לבטל את ההזמנה.

ג. מחירים המוצגים באתר אינם בהכרח שווים למחירי המוצרים במקום אחר (לרבות, ומבלי למצות, ספקים, מפעל ומתקינים שלנו). בכל מקרה, המחירים באתר יכריעו לגבי כל רכישה המבוצעת דרך האתר.

ד. אנו עשויים להציע באתר מדי פעם מתנות מיוחדות לגבי מוצרים מסוימים. מתנות מיוחדות כאמור יחולו אך ורק על אותם מוצרים מסוימים במועד כאמור וברכישה דרך האתר בלבד. מתנות מיוחדות כאמור לא יחולו על התקנות שלנו, ובאותו אופן, לא יחולו מתנות מיוחדות המוצעות בהתקנות על רכישה המבוצעת באתר. 

  1. מדיניות הנחות והטבות- אין כפל מבצעים.

למען הסר ספק מובהר כי במסגרת הרכישה המתבצעת באתר לא יחולו ולא ניתן ליהנות מכפל מבצעים.
רוכש/ת שיש ברשותו קוד קופון כלשהו מתבקש לוודא כי אכן בכוונתו לנצל את קוד הקופון ברכישה ספציפית כלשהי.
במידה וישנה הנחה אוטומטית והנחת קופון על מוצר ספציפי, הלקוח יוכל ליהנות מההנחה הגדולה יותר לאותו מוצר ספציפי (פעם אחת בלבד).
בנוסף מובהר כי במקרה בו מקלידים שני קודי קופון שונים לגבי אותה רכישה, הקוד האחרון שהוקלד הוא שיקלט על ידי המערכת הממוחשת ועל בסיסו יחושב מחיר הרכישה ו/או קבלת המתנה.
הקוד שהוקלד לפני כן יתבטל ולא יעשה בו שימוש כלשהו. כמו כן מובהר כי במקרים בהם מפורסם באתר הנחה כלשהי למוצר, ההנחה תקפה לרכישת מוצר אחד בלבד והרוכש/ת לא יהנה מהנחה זו במוצר השני, השלישי וכן הלאה שירכוש.
במידה וקיימות הנחות שונות לגבי מספר מוצרים אשר הרוכש/ת הזמין באתר, אזי הרוכש יהנה רק מהנחה אחת (הגדולה מבין ההנחות שהוצעו לאותם מוצרים ספציפיים).

  1. ביצוע הזמנה

א. סדרת הוראות באתר תדריך את הלקוח בתהליך ביצוע ההזמנה.

ב. . בטרם ביצוע הזמנה תידרש למסור מידע מסוים, לרבות שמך המלא, מספר תעודת זהות כתובת למשלוח, כתובת לחיוב, מספר טלפון ומידע על התשלום. איננו יכולים להיות אחראים לכל אובדן או נזק עקב שגיאה או חוסר דיוק במידע שלך.

ג. על מנת לבצע הזמנה, על הלקוח להקליד את כמות המוצרים שהוא מעוניין לרכוש עם רכישה. לתשומת לבך, האספקה והמשלוח כפופים לזמינות הפריטים המסוימים במלאי.

ד. הלקוח חייב ללחוץ “הוסף לסל” על מנת לשים את המוצר שבחר בכמות הרצויה בסל הקניות. בכל זמן במהלך הקנייה באפשרותו של הלקוח לבחון את המוצרים שבסל הקניות באמצעות לחיצה על “צפייה בהזמנה” בכל דף. באפשרות הלקוחה לשמור את המוצר כמועדף (אבל אנא שימו לב שהדבר אינו מבטיח זמינות של המוצר האמור), באמצעות לחיצה על “העבר למועדפים” מתחת לשם המוצר. אז, יועבר המוצר לחלק המועדפים של הלקוח ב-“החשבון שלי”. לצורך גישה למועדפים של הלקוח מכל מחשב, על הלקוח להירשם או להיכנס באמצעות החשבון שלו.

ה. על הלקוח לעקוב אחר ההוראות שעל המסך על מנת להמשיך בתהליך ביצוע התשלום. ללקוח יש תמיד אפשרות לתקן שגיאות כלשהן בנתונים שהזין, לשנות את תכולת סל הקניות באמצעות הוספה או גריעה של מוצר אחד או יותר מסל הקניות שלו, או לבטל את כל ההזמנה במהלך ביצוע התשלום לפני שהוא שולח את הזמנתו. באמצעות ביצוע הזמנה, הלקוח מאשר ומצהיר שקרא את כל ההוראות שניתנו תוך כדי תהליך ביצוע התשלום, ושהוא מקבל באופן מלא תנאים והתניות אלה. הלקוח מבצע את בקשת ההזמנה למוצרים דרך אתר האינטרנט באמצעות לחיצה על לחצן “תשלום” בסיום תהליך ההזמנה.

ו. לאחר ביצוע ההזמנה, הלקוח יקבל דוא”ל המאשר את קבלת ההזמנה. הדוא”ל המאשר את קבלת ההזמנה כולל סיכום של ההזמנה, מחירים, דמי משלוח.

ז. אם לא מתקבל אישור הזמנה תוך 24 שעות לאחר ביצועה, באפשרות הלקוח ליצור עמנו קשר במייל   service@dinamika-reshatot.co.il לעזרה.

אם יש ללקוח כל שאלות או חששות בזמן ביצוע הזמנה או אם הוא מעוניין לשאול על הזמנה שביצע קודם לכן, באפשרותו ליצור קשר עם שירות לקוחות במספר  08-9726791
או באמצעות הדוא”ל בכתובת הבאה:
service@dinamika-reshatot.co.il 

  1. קודי הצעה

א. קודי קופון מסוימים חלים אוטומטית על הרכישה של הלקוח. במקרים אחרים, על מנת לממש קוד קופון, על הלקוח להזין את הקוד שלו בתיבת “קוד קופון” במהלך תהליך ביצוע התשלום באתר.  יש להקליד את קוד הקופון בדיוק כפי שמופיע עם אבחנה בין אותיות גדולות לקטנות.

ב כשקוד הקופון נקלט, הקופון יוצג ב”הזמנה שלי”.

ג. מותר להשתמש בקוד קופון אחד לכל הזמנה.

  1. אפשרויות תשלום

א. לקוחות יכולים לשלם עבור המוצרים באמצעות כרטיס חיוב הנושא את שמם בלבד, התקף בישראל. כרטיסי החיוב הבאים מכובדים לצורך ביצוע תשלומים:

 ויזה
  מאסטרכארד
  אמריקן אקספרס
  לאומי קארד
 . ישראכרט
  דיינרס

ב. איננו מכבדים כרטיסי חיוב עם כתובות לחיוב מחוץ לישראל.

ג. איננו מכבדים המחאות, מזומן, אשראי, שוברים, קופונים ו/או כל צורה אחרת של מטבע, תשלום או תמורה.

ד לקוחות לא יחויבו בגין מוצר שלם כלשהו עד שיישלח.

מוצרים הנמכרים לפי אורך או גודל, למשל אריגי רשת , גומי, גלילות לפי מידה, מחוייבים מרגע הירידה לייצור. 

ה. למען בטיחות הלקוח, שם הלקוח לחיוב והכתובת חייבים להיות תואמים לאלה של כרטיס החיוב המשמש לתשלום. בזמן ביצוע הזמנה, הלקוח מצהיר שכל המידע הנמסר הוא נכון ומלא. אנו שומרים על זכותנו לבטל כל הזמנה שאינה עומדת בקריטריונים אלה.

ו. כל מחזיקי כרטיסי החיוב נתונים לבדיקות אימות והרשאה בידי מנפיק כרטיס החיוב. אם מנפיק הכרטיס שבאמצעותו שילם לקוח מסרב להתיר, או אינו מתיר ביצוע תשלום לנו, מכל סיבה, בין מראש ובין לאחר תשלום, אנו לא נישא באחריות לכל עיכוב או אי-מסירה.

  1. בירורים לגבי הזמנה

א. לקוחות בעלי חשבון יכולים לבדוק את מצב הזמנותיהם האחרונות באמצעות צפייה ב”חשבון שלי” זו הדרך הקלה והמהירה ביותר לקבל את המידע העדכני ביותר בנוגע להזמנותיהם של לקוחות. כאשר הלקוח לוחץ על עמוד “החשבון שלי”, הוא יונחה להיכנס באמצעות כתובת הדוא”ל שלו והסיסמה. עמוד “ההזמנות שלי” יספק ללקוח מידע מפורט על הזמנתו הנוכחית ועל הזמנותיו הקודמות. לאחר משלוח הזמנה, יוצג מספר המעקב הרלוונטי, אם קיים

ב. לעיתים אנו נדרשים לבטל הזמנה בצורה חלקית או מלאה בשל הנסיבות הבאות:

פריט/ים לא זמינים
חוסר אפשרות לעבד את מידע התשלום
אין אפשרות לשלוח לכתובת שנמסרה
בוצעה הזמנה כפולה
ביטול עקב בקשת לקוח
הפרת תנאי ותניות האתר, או מדיניות הפרטיות או כל כללים אחרים החלים.

ג. אם הזמנה מבוטלת, הלקוח יקבל דוא”ל שיסביר את הסיבה לביטול. לקוחות לא יחוייבו עבור כל הזמנות שבוטלו. אם לקוח מעוניין לבצע הזמנה חדשה, או אם יש ללקוחה שאלות כלשהן על הזמנה שבוטלה, באפשרותו ליצור עמנו קשר במספר  089726791 או באמצעות הדוא”ל לכתובת הבאה:  service@dinamika-reshatot.co.il

  1. משלוח

א. כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג).
ב הזמנות שנקלטו במערכת עד השעה 12 בצהריים  יטופלו באותו יום עסקים, כל הזמנה שנקלטה במערכת לאחר השעה 12 בצהריים תטופל ביום העסקים הבא.
ג. הזמנות שיקלטו בימים שישי או שבת  יטופלו רק יום ראשון העוקב.
שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.

ד. אין באפשרותנו לשלוח הזמנות לכתובת שהיא תא דואר.

ה. הלקוח ישא בדמי משלוח והם מצוינים בנפרד (ללא מעמ)  על גבי טופס ההזמנה ובחשבונית או תעודת המשלוח. אין דמי משלוח עבור רכישות מעל סכום שאנו עשויים להציג באתר האינטרנט ויכול להשתנות מעת לעת.

ה. זמן מסירת המשלוח ללקוח הוא 10 ימי עסקים, ועד 14 ימי עסקים במידה ונוצר עיכוב כלשהו באיסוף או בשילוח (מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה) אלא אם נודיע ללקוח, במסגרת התקופה האמורה, על כך שהמוצרים שהוזמנו (או חלקם) אינם זמינים, לרבות באופן זמני.

ו. אזורי רמת הגולן, ישוביי ים המלח, יישובי הערבה ואילת – זמן המסירה עד 18 ימי עסקים
(מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה)

ז. אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ”ב).

ח.לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו.

ט. במקרים מסויימים, עפ”י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם עמה מראש.

  1. זכות ביטול

א. לא ניתן לבטל או לבצע שינויים בהזמנה לאחר שליחתה וקבלת מייל אישור. כל ביטול הזמנה יעשה באמצעות החזרת הפריטים השלמים בלבד, כפי שמתואר בסעיף הבא

ב. . על הלקוח לבחון ולבדוק את תכולת החבילה המוזמנת בקבלתה. אם הלקוח מוצא שהמוצרים שקיבל מאיתנו אינם עומדים בציפיה זו, נתונה ללקוח זכות בהתאם לחוק לבטל את החוזה, מבלי לציין כל סיבה, תוך 14 (ארבעה עשר) ימים מתאריך קבלת המוצרים, בצירוף תעודת החזרה שתסופק בתוך החבילה וכוללת את כל המידע הנדרש.

ובלבד שמדובר במוצרים שלמים ושאינם הוכנו בהתאם למידה מיוחדת
יש להחזיר את הפריטים לכתובת:
דינמיקה רשתות הכהנים בע”מ
אזור תעשיה מבוא חורון

 בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 089726791 או במייל service@dinamika-reshatot.co.il

ה במימוש הזכות לביטול, אנו מתחייבים להחזיר ללקוחה את מלוא מחירם של המוצרים השלמים בלבד תוך ארבעה עשר (14) ימים מתאריך קבלת הביטול, ובלבד שהם נשלחים בחזרה בלתי משומשים ובאריזתם המקורית. החזרים יבוצעו אך ורק לכרטיס החיוב המקורי שבו נעשה שימוש.

ו. בכל מקרה של ביטול עסקה מכל סיבה שהיא, החזר תמורת הרכישה מותנית בהחזרת כל הטבה, מתנה וכיוצ”ב שהתקבלו אצל הרוכש במסגרת רכישת המוצר המוחזר”

ז. למרות כל האמור לעיל, לא יהיה בהסכם כדי לגרוע מאחריות הספק בהתאם לסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן 1987; וחוק האחריות למוצרים פגומים הישראלי, התש”ם – 1980. לרבות בגין פגם במוצר

ח. ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981

ט. אין החזרת מוצרים שנקנו לפי מטר ונתחתכו לפי מידה אישית (כולל גלילות, אריגים וגומי).

א. על תנאי מכירה אלה חל החוק הישראלי ויש לפרש אותם בהתאם לחוקים הישראליים.

ב. כל מחלוקות הנובעות מפרשנותם, מתוקפם ו/או מביצועם של תנאים והתניות אלה יהיו נתונות באופן בלעדי וייחודי לבית הדין בישראל.

  1. פרטי קשר

 למידע ותמיכה על אודות מוצרים ושיטות הרכישה באמצעות אתר האינטרנט באפשרות הלקוח ליצור עמנו קשר באמצעות משלוח דוא”ל אל:  service@dinamika-reshatot.co.il
טלפונית למספר   089726791 בימים א-ה בשעות 9-16
או באמצעות הדואר לכתובת הבאה:

דינמיקה רשתות – שרות לקוחות

אזור תעשיה מבוא חורון

דילוג לתוכן