משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299

מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד.
לתיאום יועץ במתנה התקשרו 6791* 

שקופית קודמת
שקופית הבאה
משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299
מגיעים עד לביתכם בעבודה עברית בלבד! לתיאום יועץ ללא עלות התקשרו 6791* 
שקופית קודמת
שקופית הבאה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רשתות כחול לבן
מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד. לתיאום יועץ במתנה התקשרו
מיקום המפעל

אזור תעשיה מבוא חורון לחצו לניווט דרך waze

תרגיל עוקץ: כך תשמרו על עצמכם מפני סכנת היתושים בראשון לציון

יתושים בראשון לציון | רשת נגד יתושים | דינמיקה רשתות

ממש לאחרונה פורסם בכמה וכמה כלי תקשורת סיפורם של תושבי שכונת נרקיסים בראשון לציון (הסמוכה לבסיס צריפין), הסובלים ממכת יתושים רצינית. לתענוג המפוקפק הזה זכו התושבים בעקבות עבודות הבנייה בשכונה ומספר מאגרי מים שנקוו במקום כתוצאה מהם. הדבר הזה אגב הוא אופייני לא רק לשכונה הספציפית הזו, אלא להרבה אזורים אחרים בארץ הקרובים לאתרי בנייה, ועם תנופת הבנייה והפיתוח בשנים האחרונות, את היתושים המטרידים כולנו מכירים טוב טוב.

אחרי שמספר ילדים בשכונה הגיעו לאשפוז עם עקיצות וגירויים כואבים ומסוכנים בעור, פנו התושבים המתוסכלים והזועמים אל העירייה, שמצדה ניסתה לתת את המענה הטוב ביותר שהיא יכולה.
למרבה הקושי, לא ניתן לייבש את המאגרים מצד אחד, ומצד שני ריסוס והדברה של היתושים בקנה מידה כזה הוא צעד מסוכן שיכול לפגוע בבריאות הציבור.
הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא להמתין לסיום הבנייה ולהתייבשות טבעית של מאגרי המים העומדים, מה שיכול לקחת גם שנים ארוכות.

אז מה בדיוק אפשר לעשות?

למרות מה שהרבה אנשים נוטים לחשוב, יתושים הם ממש לא גזרת גורל, והתמגנות מפני המזיקים המעופפים והמטרידים האלו היא תחום המומחיות שלנו.
עם מוצרים איכותיים ומותאמים באופן אישי, אפשר לדאוג לבית נקי מיתושים בכל זמן ולהימנע מהסיכון הגדול שכרוך בעקיצות.
הנה רשימה חלקית בלבד של הפתרונות שאנו יודעים להציע:

דלת רשת: זה לא משנה אם מדובר בדלת הזזה למרפסת, ברשת ציר לדלת הכניסה או ברשת עם מסילה, כאן תמצאו את הפתרון המדויק לדלת שלכם. אפשר לפתוח את הדלת הראשית ולתת לאוויר להיכנס או להשאיר את הדלת הראשית פתוחה כשנכנסים הביתה עם קניות, מבלי לאפשר לדיירים בלתי רצויים להתנחל אצלנו.
רשתות לחלונות: החלונות בבית הם פתח הכניסה העיקרי ליתושים ומיני מעופפים.  אנשים מתקינים רשתות על חלונות סטנדרטיים ומתקשים מאד למצוא רשתות איכותיות שמתאימות לחלונות מיוחדים כמו חלון קיפ בחדר האמבטיה, חלון בלגי או חלון בממ״ד. כאן בדינמיקה תמצאו את כל סוגי הרשתות לחלונות – מגוון רשתות נשלפות לחדר האמבטיה, רשת לחלון הזזה, רשת גלילה, רשת לחלון ממד, רשת ציר הנפתחת פנימה או החוצה וכל סוג אחר בהתאמה אישית.
אריגי רשת מכל הסוגים: אצלנו תמצאו הרבה יותר מפתרון אחד ותוכלו לבחור את הרשת שהכי מתאימה לצרכים שלכם. מעבר למניעת כניסה של יתושים, הרשתות החזקות שלנו עם מגוון של לפחות 3 רמות שקיפות ומתאימות גם לסובלים מאלרגיות, למי שמחפש רשת חזקה ועמידה בפני חיות מחמד, להגנה מפני קרינת סלולאר ועוד.

צריך לזכור – היתושים הם מטרד פוטנציאלי תמיד ובכל חלקי הארץ תושבי שכונת נרקיסים בראשון לציון הם ממש לא היחידים שסובלים מהתופעה.
בכל מקום שבו ישנם מאגרי מים עומדים, יתושות יכולות להטיל ביצים ולהתרבות, ככה שזה יכול לקרות בכל מקום ובכל זמן פחות או יותר. מיגון של הבית מפני יתושים עם רשתות איכותיות בכל הפתחים הוא תהליך מהיר, חד פעמי ומשתלם למדי בעלותו ביחס לתועלת הגבוהה.
המוצרים שלנו בדינמיקה מצטיינים בעמידות לאורך שנים, מותאמים בצורה מושלמת לאסתטיקה העיצובית של כל בית ונוחים מאד לשימוש וגם לניקוי.
כלומר, הדבר החכם ביותר שאפשר לעשות בטווח הרחוק זה להשקיע ברשתות איכותיות ולמגן את הבית.

יש לכם כבר רשתות בבית והן בלויות או תרצו להחליפן לשקופות?

אתם יכולים גם לעשות זאת בעצמכם.
את כל האריגים  שאנו מציעים תוכלו להתקין במסגרות הרשתות שבביתכם בקלות בעצמכם בבית. אתם מוזמנים לצפות בסרטוני ההדרכה שלנו, ולהתקין בעצמכם.
ישנם מוצרים בודדים כמו רשת פליסה ורשת גלילה שאותם ניתן גם להתקין בביתכם גם במידה ואין כרגע רשת בפתח.
לקבל ייעוץ מקצועי ופשוט לעשות זאת בעצמכם. לחלופין תוכלו גם להזמין הכל דרך האתר ולהרכיב את המוצרים בקלות עם סרטוני ההדרכה המפורטים שתמצאו בו.
ואם אין לכם זמן, סבלנות או רצון להתעסק בזה בעצמכם, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו ולתאם טכנאי להתקנה מקצועית.
צריך לזכור שהרבה מעבר לאי נעימות, נפיחות, גרד וגירוי בעור, עקיצות יתושים יכולות להיות מסוכנות למדי והמזיקים המכונפים אחראים מדי שנה לאלפי מקרה מוות בעולם דרך העברה של וירוסים וחיידקים.
אז אל תתנו שיעקצו אתכם ופנו למומחים של דינמיקה לייעוץ מקצועי עוד היום.

מי אנחנו דינמיקה רשתות

דינמיקה רשתות הינה החברה הותיקה בארץ בתחום הרשתות נגד יתושים, בעלת נסיון והתמחות של 40 שנה, בייצור והתקנת רשתות נגד יתושים. הוותק והמיקוד באותו מקצוע לאורך כל השנים, והמפגש עם עשרות אלפי לקוחות וחלונות הוביל את הצוות שלנו להתמקצעות, לביצוע התקנת רשתות נגד יתושים באופן מהיר וברמת גימור גבוהה ביותר.

שתפו חבר/ה במאמר

מאמרים נוספים

עקבו אחרינו

הסרטון השבועי

דילוג לתוכן