משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299

מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד.
לתיאום יועץ במתנה התקשרו 6791* 

שקופית קודמת
שקופית הבאה
משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299
מגיעים עד לביתכם בעבודה עברית בלבד! לתיאום יועץ ללא עלות התקשרו 6791* 
שקופית קודמת
שקופית הבאה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רשתות כחול לבן
מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד. לתיאום יועץ במתנה התקשרו
מיקום המפעל

אזור תעשיה מבוא חורון לחצו לניווט דרך waze

פתרונות רישות לבית שכדאי להכיר

רשת לחתולים | פתרונות רישות לבית | רשת יתושים

רשתות לבית בימינו זה כבר הרבה יותר מסתם בחירה אסטטית ועיצובית. עם מוצרים איכותיים באמת אפשר ליהנות מבית נקי יותר, אוויר צלול יותר ואפס יתושים ומזיקים שהופכים את השהייה בבית ללא נעימה. 

באתר של דינמיקה רשתות תוכלו לבחור מתוך מגוון עצום של מוצר איכות – רשתות לדלתות, רשתות לחלונות ועוד שלל פתרונות חכמים בהתאמה אישית. בנוסף תוכלו לבחור בין הגעה למפעל, רכישה והתקנה עצמית, הזמנה של המוצרים הביתה והתקנה עצמית או הזמנת טכנאי לביצוע ההתקנה עבורכם. 

רגע לפני שנפרט יותר לעומק על האפשרויות שעומדות בפניכם נזכיר שאתם מוזמנים לחייג 6791* בכל שלב לייעוץ חינמי ללא התחייבות. 

רשתות לחלונות – אלו הסוגים שתוכלו לרכוש בדינמיקה 

המומחיות שלנו היא התאמה מדויקת לכל סוגי החלונות והנה כמה מהאופציות שתוכלו ללכת עליהן. כמובן שבמידה ולא מצאתם פתרון מדויק תוכלו ליצור קשר ונוכל להתאים לכם פתרון רישות באופן אישי.

  • רשת לחלון הזזה: כאלו המונחות על מסילה ונעות ימינה ושמאלה בהתאם לצורך. יש אפשרות גם להתקנה של תוספת מסילות במידה ואין כאלו. ניתן לבחור את צד הידית ואת כיוון התנועה. 
  • רשת לחלון רחב/חלון כביסה: לעיתים בחלון רחב יש שני כנפיים זכוכית, ולכן ניתן לרשת ביחידה אחת של רשת או שתיים. ברוב הבתים אין הכנה לרשת ולכן יש לייצר הכנה מאפס. ברשת זו ישנה אפשרות לבחירת צד הידית וכיוון התנועה. 
  • רשת כנף לחלון: הפתרון המושלם לחלונות בממ״דים. פטנט ייחודי של דינמיקה רשתות והדרך הנוחה ביותר לאוורר חדרי ממ״ד וגם זו הרשת הנוחה ביותר לניקוי.
  • רשת קבועה לאמבטיה: רשתות קבועות לחלונות הקטנים בחדרי אמבטיה ללא אפשרות פתיחה. ניתן להתקין רשת קבועה נשלפת להקלה על פעולת הניקוי. 
  • רשת נשלפת החוצה: רשת שנשלפת החוצה בקלות לניקיון פשוט ומהיר. מתאימה לחלונות דריי קיפ או כנף עם צירים. ניתן ליישם גם בחלונות שבהם הייתה עד כה רשת גלילה או רשת קבועה. 
  • רשת נשלפת החוצה: דומה מאד לסוג הקודם ומתאימה גם כן לחלונות דריי קיפ וכנף, רק שכאן כיוון השליפה הוא כלפי חוץ. 
  • רשתות גלילה: גלילה לפתיחה כלפי מעלה באמצעות ידית או חוט. סגירה בהקלקה וחיבור לחלק התחתון. 

רשתות לדלתות – התאמה מדויקת לכל סוגי הדלתות והפתחים בישראל

את הפתרונות שלנו ניתן ליישם לא רק על חלונות, אלא על כל סוגי הפתחים בעצם והנה כמה מהאופציות האפשריות:

  • רשת לדלת הזזה: מונחת לרוב בין הויטרינה לתריס (מה שגם עוזר לשמור על הניקיון). ניתן להוסיף מסילה ייעודית אם אין הכנה לכך מראש. ניתן לבחור את מיקום הידיות וגם את סוג הידיות, יש לנו ידית  אלומניום חדשה ומעוצבת – נגיעה אורבנית. בנוסף ניתן לקבוע את כיוון התנועה של הרשת. 
  • רשת הזזה עם מסילה צרה: פתרון מינימליסטי חכם. רשת הזזה צרה רשת הזזה צרה, בלעדית – היחידה  שנכנסת גם במצב צפוף  בו הקבלן לא השאיר מקום לרשת, ובכך מאפשר לרשת להישמר נקיה ובטוחה בין התריס לחלון.
  • וגם חוסך את הצורך להוסיף מסילות בחוץ שתופסות מקום רב בחלל ומפגע בטיחותי.וגם לא תופסת מקום רב בחלל. 
  • רשת כנף לדלת צירים:דלת רשת הנפתחת פנימה או החוצה עם צירים למשקוף. 
  • מתאימה בעיקר לבתים פרטיים.
  • יש באפשרותינו להתאים גם לדלת כניסה מעוצבת. מומלץ להתקין בוכנה אמריקאית לסגירה מבוקרת של הרשת ללא טריקה. 
  • רשת פליסה: רשת חזקה ויוקרתית רשת יוקרתית המביאה איתה את העמידות היפאנית והעיצוב המינימליסטי והטרנדי היום של סגנון הפסים והמוצרים המקופלים בעיצוב הפנים.
  • רשת הפליסה נשמרת נקיה מקופלת  בקופסת האחסון שלה ונפתחת רק בעת השימוש, עם הזחל שיוצא למסילה  רק עם הרשת ובכך שומר עליה.

למידע נוסף על רשת פליסה לחצו כאן

מגוון סוגי רשתות לבית מחכים לכם באתר

מכאן זה הזמן שלכם לבחור את הפתרונות שהכי מתאימים לכם ואתם מוזמנים להתייעץ בכל שלב. לאחר מכן תוכלו גם לבחור את סוג הרשת ואפילו למצוא רשתות ייחודיות לצרכים ספציפיים כמו רשתות מסננות קרינה, רשתות חוסמת אלרגניים, רשתות חזקות ועמידות בפני חיות מחמד וכן הלאה. 

פתרונות מתקדמים לרשתות – לחצו כאן לרשימת כל הפתרונות לרשתות לחלונות ולרשתות לדלתות הבית

מוזמנים לעיין באתר וללמוד עוד על הסוגים השונים ולכל שאלה מוזמנים ליצור קשר במספר 6791* או באתר לייעוץ חינמי ללא עלות וללא התחייבות. המומחים של דינמיקה כאן בשבילכם וישמחו לעזור בכל זמן. 

מי אנחנו דינמיקה רשתות

דינמיקה רשתות הינה החברה הותיקה בארץ בתחום הרשתות נגד יתושים, בעלת נסיון והתמחות של 40 שנה, בייצור והתקנת רשתות נגד יתושים. הוותק והמיקוד באותו מקצוע לאורך כל השנים, והמפגש עם עשרות אלפי לקוחות וחלונות הוביל את הצוות שלנו להתמקצעות, לביצוע התקנת רשתות נגד יתושים באופן מהיר וברמת גימור גבוהה ביותר.

שתפו חבר/ה במאמר

מאמרים נוספים

עקבו אחרינו

הסרטון השבועי

דילוג לתוכן