משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299

מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד.
לתיאום יועץ במתנה התקשרו 6791* 

שקופית קודמת
שקופית הבאה
משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299
מגיעים עד לביתכם בעבודה עברית בלבד! לתיאום יועץ ללא עלות התקשרו 6791* 
שקופית קודמת
שקופית הבאה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רשתות כחול לבן
מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד. לתיאום יועץ במתנה התקשרו
מיקום המפעל

אזור תעשיה מבוא חורון לחצו לניווט דרך waze

החלפת רשת נגד יתושים – כל האפשרויות

התקנת רשת באופן עצמאי | החלפת רשת נגד יתושים

התקנת רשתות, מתקין רשת עד הבית או התקנה במפעל:

רשתות קרועות או בלויות בחלונות ודלתות זה אחד הליקויים הנפוצים ביותר בכל בית בישראל. זה נפוץ קודם כל בגלל רכישה מראש של רשת נגד יתושים שהיא לא איכותית וחזקה, אבל הסיבה שהרבה אנשים חיים עם התקלה הזו במשך זמן ארוך היא בעיקר המחשבה שהחלפה או תיקון של הרשת זה עניין מורכב, יקר מסובך. 

בדיוק בגלל זה חשוב לנו להסביר שזה ממש לא כך. החלפת רשת נגד יתושים או התקנת רשת זה עניין פשוט ומהיר וכפי שתראו מיד אנו מציעים מספר אפשרויות נוחות להחלפה מהירה ומקצועית.

לא בטוחים מהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם? מוזמנים לפנות אל המומחים של דינמיקה בכל שלב לייעוץ מקצועי ללא עלות. 

איך מתקינים רשת לבדאופציה ראשונה: תיקון רשתות עצמי – הרבה יותר קל משחשבתם

אז עוד לפני שנדבר על התקנה עצמית של רשתות ומוצרים אחרים באופן עצמאי בבית – שווה לדעת קודם כל שישנן תקלות ממש פשוטות שאפשר לתקן בעצמינו גם בלי ציוד מיוחד או הוצאה כספית כלשהי. כך למשל – רשת טרנספטק האיכותית שנמכרת באתר עשויה שתי וערב קלוע ולפעמים נוצרת מעין ״רכבת״ וחור שנפער בגלל תזוזה של הסיבים. תקלות מהסוג הזה ניתן לתקן בקלות באמצעות מחט או שיפוד עץ בקלות על ידי הזזת הסיבים למקומם.

אופציה שניה: מגוון רשתות נגד יתושים ומוצרים בהתקנה עצמית מחכים לכם בחנות אונליין

מכאן – אם הבעיה מורכבת יותר (קרע משמעותי ברשת) או שאתם מעוניינים לבצע החלפת רשת מלאה – תוכלו להזמין את כל המוצרים באתר דינמיקה אליכם עד הבית להתקנה עצמית פשוטה. באתר תוכלו למצוא סרטוני הדרכה פשוטים שיסבירו לכם בדיוק איך מחליפים כל מוצר ואילו עזרים נלווים יהיה עליכם לרכוש כדי לעשות זאת.

תוכלו לרכוש רשת לחלון לפי מטר (לרכישה באתר או במפעל) מכל סוג שהוא, מגוון אביזרים נלווים כמו ידיות לרשתות, מוצרים להתקנה ואפילו מגוון מוצרים לתחזוקה וניקוי של רשת נגד יתושים. בנוסף ניתן לרכוש עוד מגוון פתרונות לבית כמו צוהר מגנטי למעבר בעלי חיים ורשתות גלילה – הכל בהתקנה עצמית פשוטה ומהירה. 

הזמנתם את המוצרים ומתקשים בהתקנה עצמית? מוזמנים ליצור קשר ונשמח לספק תמיכה וליווי טלפוני עד לסיום ההתקנה.  

חנות אונליין לרשתות

אופציה שלישית: מגיעים למפעל וחוסכים בענק

תושבי לטרון, ירושלים, מודיעין – מכבים – רעות ויישובי הסביבה? אנחנו מזמינים אתכם להגיע אל חנות המפעל שבמושב מבוא חורון ופה תוכלו למצוא את כלל המוצרים שבאתר. ניתן להגיע אלינו לביצוע התקנת רשת במפעל ב-30 אחוז הנחה. כמובן שניתן להגיע לייעוץ ולרכוש את המוצרים להתקנה עצמית עם הדרכה פרונטלית שלנו. פתרון מצוין לתושבי האזור ומי שנמצא ממילא בסביבה. 

רשת לחלון לפי מטר

אופציה רביעית: אנחנו מגיעים אליכם עד הבית

לבסוף – אם אתם מרגישים שאין לכם את החשק או הסבלנות להתקנה עצמית תוכלו לבחור להזמין מתקין של דינמיקה לביצוע החלפת רשת באופן מקצועי ובזמן קצר. אנו מציעים תעריפים נוחים וזמן הגעה מהיר בתוך ימי עסקים ספורים בלבד. 

מתקין רשתות

אבל איך אדע איזה רשת מתאימה לי?

לא צריך לשבור את הראש, לקרוא מאמרים באינטרנט או ללכת לשאול את השכן – תנו לנו לעשות את זה בשבילכם. בעמוד ״שרות החלפת אריג/רשת״ באתר תוכלו להזין את פרטי הרשתות שתרצו להחליף, לעדכן את מספר הפתחים בהם תרצו לבצע תיקון רשתות, לתאר את סוג הפתח ואופן הפתיחה וכן להזין את המידות המדויקות של הפתחים. בשלב הבא תקבלו טלפון מאחד המומחים של דינמיקה שיציעו לכם מספר אפשרויות של רשתות נגד יתושים ופתרונות נוספים שיהיו רלוונטיים עבורכם. 

מכאן כל שנשאר זה לתאם מועד הגעה ואנו נגיע בהקדם לביצוע החלפת רשת מהירה לבחירתכם.  

מגוון סוגי רשת נגד יתושים ופתרונות חכמים באתר דינמיקה

אצלנו בדינמיקה הסטנדרטים הגבוהים מדברים בזכות עצמם והמבחר הוא עצום. תוכלו לבחור מתוך שלל אריגי איכותיים ברמות שונות של חוזק ושקיפות, אריגים ייחודיים למניעת אלרגיות ורגישויות, רשתות איכותיות מונעות קרינה ורשתות חזקות במיוחד לכל מי שמגדל כלבים או חתולים סוררים. 

בנוסף תוכלו למצוא אצלנו שלל פתרונות חכמים ומתקדמים – רשתות הזזה ורשתות כנף (פתיחה כלפי פנים), רשתות קבועות לחדרי אמבטיה, רשתות נשלפות לחלוטין, רשתות גלילה, פתחי מעבר חכמים ובטוחים לבעל חיים, ציוד מכני כמו מחזירי דלתות רשת, בוכנות ומעצורים ועוד. 

החלפת רשת מעולם לא הייתה פשוטה יותר 

אז אם גם אצלכם החור ברשת כבר מלווה אתכם שנים, היתושים חוגגים עם רשת ישנה ובלויה או שאתם זקוקים לפתרונות חכמים ונקודתיים – מהיום כבר אין תירוצים. תיקון רשתות או החלפת רשת חדשה זה עניין פשוט, קל ומהיר ועם דינמיקה רשתות תוכלו לעשות זאת בכל דרך שתבחרו:

  • הזמנה של מוצרים באתר והתקנה פשוטה ומהירה לפי מדריכי וידאו מפורטים וברורים. 
  • הגעה למפעל להתקנת רשת נגד יתושים שגם מקנה לכם הנחה נוספת על השירות (פתרון מעולה לתושבי האזור).
  • קבלת הצעה משתלמת בהתאמה אישית והגעה של מתקין בתוך זמן קצר להתקנה מלאה בביתכם. 

רוצים לדעת עוד על פתרונות הרישות החכמים של דינמיקה רשתות ולבחור את אלו המתאימים לכם במיוחד? צרו קשר עוד היום והנציגים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם – ייעוץ חינמי וללא שום התחייבות. לחלופין – מוזמנים להשאיר פרטים במערכת החכמה ונשמח לחזור עם הצעה משתלמת במיוחד להחלפת אריג רשת ופרטים נוספים.

רשתות זה סטנדרט דינמיקה – 6791*.

מי אנחנו דינמיקה רשתות

דינמיקה רשתות הינה החברה הותיקה בארץ בתחום הרשתות נגד יתושים, בעלת נסיון והתמחות של 40 שנה, בייצור והתקנת רשתות נגד יתושים. הוותק והמיקוד באותו מקצוע לאורך כל השנים, והמפגש עם עשרות אלפי לקוחות וחלונות הוביל את הצוות שלנו להתמקצעות, לביצוע התקנת רשתות נגד יתושים באופן מהיר וברמת גימור גבוהה ביותר.

שתפו חבר/ה במאמר

מאמרים נוספים

עקבו אחרינו

הסרטון השבועי

דילוג לתוכן