משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299

מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד.
לתיאום יועץ במתנה התקשרו 6791* 

שקופית קודמת
שקופית הבאה
משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299
מגיעים עד לביתכם בעבודה עברית בלבד! לתיאום יועץ ללא עלות התקשרו 6791* 
שקופית קודמת
שקופית הבאה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רשתות כחול לבן
מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד. לתיאום יועץ במתנה התקשרו
מיקום המפעל

אזור תעשיה מבוא חורון לחצו לניווט דרך waze

איך בוחרים רשת נגד יתושים?

רשת גלילה אופקית נגד יתושים | רשת נגד יתושים | רשת יתושים | דינמיקה רשתות

מזג האוויר הישראלי חמים ונעים ברוב ימות השנה, ולכן אין מן הנמנע לפתוח את חלונות הבית ולאפשר לאוויר קריר להיכנס למרחב הפנים. כדי שחווית המגורים תהיה נוחה יותר מומלץ יהיה להצטייד ברשת המתאימה למרחב, לנוף ולמסגרת החלון או הוויטרינה. כיצד בוחרים רשתות נגד יתושים? אלו הדגשים שיש להכיר. 

כמה שקופה הרשת שלך?

רשתות נגד יתושים מתאפיינות בדרגות שקיפות שונות. ישנן הרשתות הקלסיות, שעשויות מאריג פיברגלס שמחד מצטיינות בעמידותן מפני קרעים ומנגד מאפשרות מעבר של אוויר חלקי ושקיפות ברמה סבירה. בדגים המתקדמים ביותר ניתן למצוא רשתות יתושים מתוצרת גרמנית, שמציעות שקיפות גבוהה לצד מעבר של אוויר ועמידות גבוהה, נוסף לכך רשתות אלו מציעות הגנה מלאה מפני יתושים וחרקים אך עשויות מפולימרים, ולכן פולטות לחלל חומרים רעילים כאשר הן מתבלות. 

אלו המעוניינים ברשת בריאה יותר ללא פולימרים מתוצרת גרמנית יוכלו לבחור בדגם הנקרא “מלכה”, שמאפשר 80% שטח פתוח למעבר אוויר בעלת דרגת שקיפות מצוינת עד שבאור יום הרשת כמעט ולא נראית מבעד לחלון והגנה מפני חרקים קטנים במיוחד.    

רשתות המתאימות לאנשים עם אלרגיות/בעיות קרינה 

מלבד דרגת שקיפות הרשת ראוי להתאים את הרשת למשתמשי הבית למשל אם בבית מתגוררים אנשים הסובלים מאלרגיות מומלץ יהיה לבחור ברשת נגד יתושים מונעת אלרגיות, רשת זו נקראת גם רשת אבקנים המספקת הגנה בהיקף של 99% לאנשים רגישים. אם אתם סובלים מקרינה כתוצאה מקרבה לאנטנות – יש לנו את הפתרון המהפכני עבורכם – רשת בריאות מונעת קרינה. דעו שתוכלו להוסיף לחלונכם רשת נגד יתושים המאפשרת חדירה גבוהה של אור ואוויר ומספקת מיגון מפני שדות אלקטרומגנטיים. (על בסיס תקן 299-1997 IEEE – תקן המכון למהנדסי חשמל ואלקטרוניקה ועל בסיס תקן 285 MIL – תקן הצבא האמריקני).

רשתות המתאימות לבעלי חיים

אם בביתכם מתגוררים ההולכים על ארבע דעו שעומדת לרשותכם רשת איתנים נגד יתושים שחזקה פי שבע מכל רשת יתושים אחרת, ועמידה בפני קרעים, רשת זו מספקת גם הגנה מיקרוביולוגית המעכבת היווצרות עובש. 

נוחות השימוש

קיימים סוגים רבים של רשתות נגד יתושים לחלונות ולפתחים – רשתות קבועות לחדרי רחצה ושירותים, רשת נגד יתושים הנשלפת החוצה כולל המשקוף, רשת נגד יתושים מסוג כנף הנשלפת פנימה (נקראת גם דריי קיפ), רשת גלילה, שתקל עליכם את השקיית העציצים או תליית הכביסה, רשת המתאימה לוויטרינה (דלת הזזה), וכן רשת נגד יתושים המתאימה לדלת הזזה עם מסילה צרה, רשת נגד יתושים המתאימה לדלת צירים (נקראת גם רשת כנף), רשת פליסה נגללת ויוקרתית עם המנגנון היפני העמיד ורשתות נגד יתושים.

אחריות ושירותי התקנה 

ההשקעה ברשת נגד יתושים הופכת למשתלמת, בעיקר בזכות הערך, ההנאה הרבה והחיסכון המשמעותי בצורך לקרר את הבית בימי הקיץ החמים. לכן חשוב יהיה לבחור רשת לחלון מספק המציע אחריות לחמש שנים, שמחויב להתקנה איכותית, למקצועיות, לזמינות ובידו מגוון רחב של רשתות נגד יתושים לכל צורך. בחנו עם הספק זמין לשיחתכם, מייעץ לכם בהתאם לצורככם ולא פחות חשוב מלווה אתכם מרגע הפנייה ועד לאחר ההתקנה. ספקים מקצועיים ימצאו עבורכם פתרונות לתחזוקה נאותה של הרשת הכוללת הספקת מוצרי ניקיון לניקוי ולשימור הרשתות לחלונות והרשתות לדלתות במצב מיטבי. 

לחצו כאן לפירוט מלא על כל סוגי אריגי הרשת שלנו. אנחנו זמינים לכל שאלה/ייעוץ – השאירו פרטים ליצירת קשר כאן או התקשרו *6791

מי אנחנו דינמיקה רשתות

דינמיקה רשתות הינה החברה הותיקה בארץ בתחום הרשתות נגד יתושים, בעלת נסיון והתמחות של 40 שנה, בייצור והתקנת רשתות נגד יתושים. הוותק והמיקוד באותו מקצוע לאורך כל השנים, והמפגש עם עשרות אלפי לקוחות וחלונות הוביל את הצוות שלנו להתמקצעות, לביצוע התקנת רשתות נגד יתושים באופן מהיר וברמת גימור גבוהה ביותר.

שתפו חבר/ה במאמר

מאמרים נוספים

עקבו אחרינו

הסרטון השבועי

דילוג לתוכן