משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299

מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד.
לתיאום יועץ במתנה התקשרו 6791* 

שקופית קודמת
שקופית הבאה
משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪299
מגיעים עד לביתכם בעבודה עברית בלבד! לתיאום יועץ ללא עלות התקשרו 6791* 
שקופית קודמת
שקופית הבאה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רשתות כחול לבן
מגיעים עד לביתך בעבודה עברית בלבד. לתיאום יועץ במתנה התקשרו
מיקום המפעל

אזור תעשיה מבוא חורון לחצו לניווט דרך waze

רשתות נגד יתושים לחלונות ולדלתות – כל הפתרונות

רשת לחלון ללא מסילה | רשת נגד יתושים

מתכננים לשדרג את חווית המגורים עם רשת יתושים לחלונות ורשת יתושים לדלתות? אלו הפתרונות של דינמיקה רשתות שכדאי לכם להכיר.

רשת הזזה לחלון הזזה עם מסילה צרה 

חלון ההזזה הקלסי הוא כבר חלק בלתי נפרד ממרחב המגורים המודרני, הוא מצוי בדירות קבלן חדשות ומהווה את הבחירה המועדפת בשיפוץ נכסים. רשתות לחלונות הזזה נוחות מאוד לשימוש ולתחזוקה, הן עמידות, קלות לניקוי ונוחות לתנועה. אשתות אלו מיוצרות על מסילה ומתוקנות בחלקו החיצוני של החלון, במרווח שבין החלון לבין התריס. אם אין הכנה לרשת, ניתן להוסיף מסילה לרשותכם מגוון רחב של סוגי אריגי רשתות בהתאמה לכל צורך.  

רשתות נגד יתושים לחלון רחב 

חלונות רחבים מצויים בדרך כלל בחדרי כביסה או במרפסות שירות. בדומה לרשתות ההזזה המיועדות לחלונות הרגילים גם ביישום זה הרשת תותקן במרווח שבין החלון לבין התריס ואף ליצור הכנה למסילה. ניתן להוסיף לרשת ידית ולבחור אם הפתיחה תהיה לימין או לשמאל, על הרשת מותקנת מברשת המספקת אטימה מוחלטת מפני כניסת חרקים. 

רשתות נגד יתושים לממ”ד

בממ”דים מותקנים חלונות ציר, שאליהם לא ניתן להתקין רשת הזזה סטנדרטית או רשת לחלון ללא מסילה , אלא רשת גלילה או רשת כנף הנפתחת כלפי פנים החלל. רשת הגלילה אינה קלה לניקוי, ילדים לא מצליחים לתפעל אותה בקלות והיא נוטה להתקלקל, ולכן הבחירה ברשת הכנף תהיה נכונה יותר כרשת לחלון ממד, שכן רשת זו מאפשרת על פתח מילוט קבוע וקלה מאוד לניקוי. 

רשת קבועה לאמבטיה או לשירותים

רשת קבועה היא פתרון נוח וזול לחלונות קטנים. ישנן רשתות קבועות הניתנות לשליפה ולכן מתאימות לדירות ללא סורגים, וישנן רשתות קבועות שלא ניתנות לשליפה. הרשת הקבועה זוכה לעמידות רבה והשימוש בה כשמה – קבוע, התקנתה מאפשרת לאוורר את החלל ללא חשש מכניסה של יתושים וחרקים. 

רשת נגד יתושים לחלונות כנף עם צירים או דריי קיפ

רוצים לנקות את רשת החלון מבחוץ? ייתכן ורשת נגד יתושים לחלונות עם כנף הנפתחת כלפי חוץ ומותקנת על מסילה היא הפתרון עבורכם. כידוע רשת קבועה ורשת גלילה לא ניתנות לניקיון מבחוץ, אך הרשת הנגללת מצוידת במנגנון הגנה המונע את נפילתה כלפי חוץ, יש להדגיש שלא ניתן להתקין רשת זו בקומות הגבוהות, אך אם אתם מתגוררים בקומות נמוכות בבניין תוכלו ליישם את הפתרון. 

רשת נשלפת פנימה לחלונות דריי קיפ וחלון בלגי. 

אם יש ברשותכם חלון בפרופיל בלגי אלגנטי או חלון דריי קיפ, ורציתם להתקין בו רשת נגד יתושים הרי שהייתם צריכים להסתפק ברשת קבועה או ברשת נשלפת, שני הפתרונות הללו טובים כאשר ניתן לנקות את הרשת מבחוץ, אך פחות מתאימים במצב ההפוך. עם זאת אין צורך להתפשר על תנאי הנראות, בפרט אם זהו חלון מרכזי המשקיף לנוף, שכן כיום ניתן להתקין רשת הנשלפת בקלות לכיוון פנים המרחב לצורך ניקיון ואחזקה. לרשותכם מגוון סוגי אריגים וגוונים להתאמה מרבית.

רשת גלילה לחלונות צרים ולחדרי ממ”ד. 

רשת הגלילה עשויה מאריג אפור סטנדרטי ומותקנת על קופסה המוצמדת לתקרת אדן החלון, נהוג לבצע בה שימוש בחלונות צרים ובחלונות בחדרי ממ”ד. כמו כן זהו הפתרון היחיד העומד לרשותכם אם על החלון מותקן סורג, בפרט אם אין הכנה לרשת. חשוב לדעת כי רשת הגלילה היא מוצר עדין, שנוטה להתקלקל במהירות ולכן חשוב להשתמש בו בזהירות, שכן עלות התיקון עשויה להיות גבוהה ואף להשתוות לרכישת רשת חדשה. 

רשת הזזה לדלת צרה

אלו שזכו ביציאה למרפסת מחדר שינה או משרד בוודאי ישמחו לדעת שיש באפשרותם להזמין רשת שקופה שתשפר את חווית השימוש בחלל, עם זאת כדי לא להיתקל ברשת, ואף לגרום לשחיקתה ולקריעתה מומלץ יהיה ליצור חוצץ אופקי מאלומיניום (שפרוץ) שמיועד להגן על הדלת. יש לשים לב שבעת ההתקנה נדרש יהיה להחליט בין אסתטיקה, איטום ונוחות, שכן פרופיל הרשת עשוי לחרוג מהמסגרת. 

רשת לפתח היציאה לגינה או לכניסה לבתים.

זוהי רשת נגד יתושים המיועדת לדלת צירים, אשר מאפשרת התקנה ללא מסגרת משקוף. הרשת תיפתח בדרך כלל בכיוון ההפוך לפתח הכניסה. בקשות מיוחדות לפתיחה בכיוון זהה נבחנות בהתאם לתנאי השטח אך כרוכות בתוספת מחיר. נוסף לכך ניתן להוסיף ידית פתיחה אלגנטית בהתאם לכיוון הנבחר וכן אשנב לכניסת חיות מחמד. כיוון שמדובר ברשת במיקום מרכזי מומלץ לבחור ברשת נגד יתושים בעלת עמידות גבוהה מאוד המתאימה גם לבעלי חיים. 

רשת פליסה יוקרתית

זהו מוצר דגל הזוכה לשבחים רבים, שמבוסס על מנגנון יפני איכותי ואמין ומשלב בין אסתטיקה לבין עמידות גבוהה. רשת הפליסה מיועדת לוויטרינות, דלתות ציר ודלתות הזזה. הרשת מאופיינת בדרגת שקיפות גבוהה ועשויה פוליפרופילן שחור העמיד לקרני UV, ניתן לבחור מסגרת במגוון צבעים בהתאמה למרחב. מראה הרשת יוקרתי ונעים לעין, משרה תחושה של ZEN בזכות עיצוב מינימליסטי המצניע את המסילות, כמו כן המוצר זוכה לרמת יציבות גבוהה שנבחנה ל-30,000 מחזורי שימוש. ניתן לבחור בין שלוש אפשרויות התקנה: כנף אחת, כנף סימטרית עם מפגש נושק בין הרשתות וכנף סימטרית מחוזקת המאפשרת חיבור רציף של עד שלוש יחידות. 

מוצרים משלימים לרשתות נגד יתושים 

אלו המעוניינים בהתקנת רשת נגד יתושים יוכלו להוסיף גם ידיות המקלות על פתיחת הרשת (בעיקר ברשתות הזזה), אשנבים לכניסת חיות מחמד, מחזירי דלת הזזה בטיחותיים וכן בוכנה ומעצור לסגירה שקטה. עוד בטרם הרכישה חשוב להיוועץ עם חברה המתמחה בהתקנת רשתות נגד יתושים כך שתוכלו להבטיח התאמה מיטבית של הרשת למרחב למאפייני השימוש ולצרכים.

מתוך קשב רב ללקוחות שלנו, אנו בדינמיקה רשתות עומלים מעל 40 שנה לחפש את המענה לפתחים מיוחדים ולנוחות המשתמשים, החל מפשטות הפתיחה ועד לבטיחות המוצר והקלות בו ניתן לנקותו.
צוות הפיתוח שלנו האחראי על מציאת טכנולוגיות מתקדמות ליצירת פתרונות פורצי דרך בתחום, ליצירת מגוון רחב של מוצרים ואפשרויות כדי לפתור בעיות ולייצר פתרונות בלעדיים, חכמים וחדשניים.
הסטנדרטים הגבוהים של דינמיקה דורשים אסתטיקה גבוהה שתתבטא אפילו בעיצוב הידיות, ומניפות הצבעים הרחבות הנמצאת במלאי כדי להגיע לרמות הגימור הגבוהות ביותר בהתאם לעיצוב הבית.

לחצו כאן לפירוט מלא על כל הפתרונות המתקדמים שלנו. אנחנו זמינים לכל שאלה/ייעוץ – השאירו פרטים ליצירת קשר כאן או התקשרו *6791

מי אנחנו דינמיקה רשתות

דינמיקה רשתות הינה החברה הותיקה בארץ בתחום הרשתות נגד יתושים, בעלת נסיון והתמחות של 40 שנה, בייצור והתקנת רשתות נגד יתושים. הוותק והמיקוד באותו מקצוע לאורך כל השנים, והמפגש עם עשרות אלפי לקוחות וחלונות הוביל את הצוות שלנו להתמקצעות, לביצוע התקנת רשתות נגד יתושים באופן מהיר וברמת גימור גבוהה ביותר.

שתפו חבר/ה במאמר

מאמרים נוספים

עקבו אחרינו

הסרטון השבועי

דילוג לתוכן